مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 15:152023-03-05اقتصادي

افزایش 20 هزار قبر به ظرفیت آرامستان بهشت رضا(ع) تا پایان سال 1402 


مدیر عامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد گفت: 23 هکتار از اراضی اطراف آرامستان بهشت رضا(ع) خریداری شده و با آستان قدس رضوی تعاملات انجام شده که تا پایان سال 402 در راستای توسعه آرامستان 20 هزار قبر به ظرفیت بهشت رضا(ع) افزوده خواهد شد.

- افزایش 20 هزار قبر به ظرفیت آرامستان بهشت رضا(ع) تا پایان سال 1402  ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد گفت: 23 هکتار از اراضی اطراف آرامستان بهشت رضا(ع) خریداری شده و با آستان قدس رضوی تعاملات انجام شده که تا پایان سال 402 در راستای توسعه آرامستان 20 هزار قبر به ظرفیت بهشت رضا(ع) افزوده خواهد شد.

مهدی علی آبادی امروز، 14 اسفند، در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن آیین چراغ برات در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این مدیریت به سه آرامستان بهشت رضا(ع)، رضوان و جوادالائمه(ع) و همچنین 6 آرامستان که در آن دفن انجام نمی شود اما به دلیل اینکه در محدوده شهر هستند، نظارت می کند.

وی در ادامه افزود: در آرامستان های فوق که داخل شهر قرار گرفته اند و تحت نظارت این مدیریت هستند، از سال 83 تاکنون اجازه دفن داده نشده و با پیگیری های انجام شده با متولیان امر و مردم مناطق به دلیل کاهش آسیب های اجتماعی مانند حضور معتادان متهاجر در این مناطق، منتظر گذر مدت شرعی 33 سال قبور هستیم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 هزار قبر به ظرفیت آرامستان بهشت رضا(ع) تا پایان سال 1402 

افزایش 20 هزار قبر به ظرفیت آرامستان بهشت رضا(ع) تا پایان سال 1402